In perioadele aglomerate, angajatii din toate domeniile de activitate au nevoie de metode cat mai rapide de rezolvare a sarcinilor existente, care sa le permita imbunatatirea productivitatii si o reducere a nivelului de stres. In scopul eficientizarii operatiunilor din companii, Brother a creat si a lansat patru solutii proiectate pentru imbunatatirea performantelor la tiparire si reducerea timpului alocat mentenantei si administrarii.
Cerere ajutor (Request Help) este o functie dezvoltata pentru a combate problemele legate de mentenanta echipamentelor. Solutiile folosite de companii pentru tiparirea si gestionarea documentelor sunt in general echipamente complexe, pe care cei mai multi dintre angajati nu le cunosc dincolo de aria lor minima de utilizare. Asa se face ca aparitia unui mesaj de eroare poate avea efecte neplacute in cazul in care persoana care se confrunta cu el nu stie ce butoane trebuie apasate sau ce actiuni trebuie intreprinse. Noua functie dezvoltata de Brother este un instrument interactiv creat special pentru astfel de situatii in care utilizatorii au nevoie de asistenta, permitandu-le acestora sa ceara rapid ajutorul unui profesionist. Practic, prin atingerea unei singure pictograme, este generat un raport de diagnoza complet, care este transmis in mod automat, prin email, direct administratorului IT sau furnizorului de servicii. Nu numai ca solutia este una deosebit de sigura si usor de utilizat de oricine, dar functioneaza fara echipamente hardware suplimentare si ofera administratorilor mai mult control asupra solutiilor de tiparire.
Comanda consumabile (Order Supplies) introduce o metoda mai usoara de a comanda consumabile pentru echipamentele de tiparire. Nu toate companiile au persoane dedicate sau un furnizor de servicii care sa monitorizeze starea cartuselor si sa le inlocuiasca atunci cand este cazul, astfel ca golirea lor apare de multe ori in momente neprevazute. In astfel de situatii, este necesar ca angajatii sa aloce din timp pentru gasirea si comandarea consumabilelor corecte, ceea ce presupune un impact negativ asupra productivitatii. Cu noua functie introdusa de Brother, acest lucru este insa posibil prin simpla atingere a unui buton, la nivelul imprimantei. Astfel, se economisesc timp si resurse, iar productivitatea este mentinuta la cel mai inalt nivel, chiar si in companiile care nu opteaza pentru servicii de print administrate.
Panoul de control de la distanta (Remote Panel) permite solutionarea rapida a unor probleme de catre administratorul IT sau furnizorul de servicii, fara ca persoana responsabila sa se deplaseze pana la locatia echipamentului. Din cand in cand, angajatii se pot confrunta cu diverse probleme legate de utilizarea echipamentelor de tiparire, pe care nu le pot rezolva singuri si au nevoie de ajutor profesionist. In astfel de situatii, ei apeleaza la profesionisti, fie din interiorul, fie din exteriorul companiei. De cele mai multe ori, astfel de probleme pot fi identificate si remediate fara o interventie fizica asupra echipamentului. Pentru astfel de situatii, Brother a creat o functie ce permite accesarea de distanta, in deplina siguranta, a echipamentelor de tiparire, cu ajutorul carora specialistii pot diagnostica si remedia rapid orice fel de probleme, fara a se deplasa la fata locului. In acest fel, se reduce enorm timpul de interventie, iar perioadele de inactivitate sunt diminuate semnificativ, productivitatea fiind mult imbunatatita.
Tiparirea de coduri de bare (Barcode Print+) este o functie ce permite companiilor sa printeze coduri de baza standard, fara batai de cap. In mod normal, listarea de coduri de bare conform standardelor din industrie presupune achizitionarea si utilizarea de echipamente dedicate, ceea ce presupune investitii si costuri de operare mai mari. Acum, ele sunt eliminate de noua abordare Brother, care le permite companiilor sa foloseasca imprimantele obisnuite de birou in acest scop. Barcode Print+ se integreaza usor cu sistemele software existente si este pe deplin compatibila cu SAP si alte solutii destinate segmentului Enterprise.
Respectand sloganul companiei – “Alaturi de dvs.” – noile solutii dedicate mediului de afaceri au fost proiectate in conformitate deplina cu cerintele clientilor si furnizorilor de servicii, cu scopul cresterii productivitatii din activitatea de tiparire. In acest fel, compania isi respecta promisiunea de sustinere a partenerilor si utilizatorilor, prin dezvoltarea continua de tehnologii inovatoare, care sa imbunatateasca eficienta lucrului cu documente.
Despre Brother
Fondata in Japonia cu mai bine de un secol in urma de catre cei doi frati Masayoshi si Jitsuichi, Brother este in prezent o marca recunoscuta la nivel mondial pentru inovatie tehnologica. Compania desfasoara operatiuni in peste 40 de tari si regiuni.
Printre produsele Brother, se numara imprimante, echipamente multifunctionale, scanere si solutii de etichetare. Oferta pentru o era bazata tot mai mult pe tehnologie digitala si inteligenta include solutii mobile de tiparire si servicii de management al printurilor (Managed Print Services – MPS).