București, 17 octombrie 2022 – Compania românească de software Zitec a lansat  funcționalitatea  Culture Insights. Aceasta se găsește pe platforma proprie SaaS Mirro.io, destinată managementului performanței. Culture Insights este un instrument complet pentru date și raportări, gândit pentru companiile vizionare și inovatoare, care vor să înțeleagă mai bine și să dezvolte cultura organizațională, dar și interacțiunile între angajați.

Culture Insights pune la dispoziție diagrame complexe, dar ușor de înțeles, care analizează toate aspectele culturii dintr-o companie, făcând informațiile tangibile și ușor de accesat. Liderii au astfel capabilitatea de a identifica zonele deficitare din cultura și valorile companiei sau din rezultatele de afaceri, având apoi posibilitatea de a face pași concreți pentru rezolvarea lor.

Simona_Lapusan

Culture Insights este o unealtă avansată și simultan, facilă, pentru directori C-level, lideri ai departamentelor de resurse umane, dar și manageri care sunt responsabili cu luarea de decizii informate ce duc la rezultate concrete în business. Rapoartele generate de Mirro oferă susținere în evoluția companiei, prin contribuția la dezvoltarea unei culturi organizaționale puternice,  menținerea unei rate de retenție ridicate în rândul angajaților, dar și prin creșterea ratei de engagement.

”Funcționalitatea Culture Insights, disponibilă în Mirro.io, va contribui pozitiv în orice mediu de lucru modern, oferind liderilor un sprijin pentru a crește performanța companiei și relevând regulile nescrise care stau la baza interacțiunilor dintre membrii echipei. Directorii care vor să facă un pas important în ceea ce privește înțelegerea și schimbarea în mai bine a culturii companiei lor vor găsi un partener ideal în Mirro.io”, afirmă Simona Lăpușan, fondator și CEO al Mirro.io și co-fondator și COO al Zitec.

Datele introduse în platforma Culture Insights cuprind valori ale companiei, rezultate ale afacerii, interacțiuni ale angajaților, feedback și recunoaștere publică. Prin dezvoltarea unei interfețe complete privind cultura companiei, funcționalitatea este pregătită să ajute directorii cu seturi de date pe care nu le-au mai putut obține niciodată până acum.

Liderii orientați către progres susțin ideea că una dintre marile provocări pe care le întâmpină este dezvoltarea unei culturi organizaționale sănătoase. Eforturile depuse sunt din ce în ce mai mari, în contextul în care multe companii au adoptat lucrul exclusiv remote sau programe hibrid. Pentru a ajuta directorii să pună bazele culturii organizaționale dar și pentru a îmbunătăți experiența angajaților, Mirro.io se poziționează ca o soluție culture-as-a-service, prin lansarea Culture Insights.

Alături de Culture Insights, Mirro.io oferă liderilor acces și la date despre timpul de lucru, salarii și echipă astfel încât să poată lua decizii informate referitoare la business.

Despre Mirro.io

Mirro.io, o solutie creată de Zitec, ajută companiile să-și dezvolte o cultură bazată pe transparență, în care oamenii performanți rămân alături de companie pentru mai mult timp. Mai ales în aceste timpuri de distanțare socială și muncă hibridă, Mirro ajută organizațiile să țină oamenii implicați și aliniați la obiectivele companiei, fiind participanți activi în viața companiei.

Fiind o platformă deosebit de socială și ușor de utilizat, Mirro.ro generează peste 5.000 de interacțiuni lunare între membrii unei echipe, prin recunoaștere publică (kudos), stabilirea de obiective și rezultate, feedback continuu și conversații semnificative.

În plus, Mirro automatizează și eficientizează procesele de administrare a resurselor umane – concedii, contracte, documente – ajutând companiile să își folosească mai eficient resursele interne.

Companii inovatoare, precum Tazz, Hochland, Transylvania College, 2Performant sau Accace folosesc Mirro.io pentru a-și susține echipele și pentru a dezvolta relații sănătoase și solide în cadrul locurilor de muncă.

Poți descoperi mai multe despre cum poate Mirro.io să-ți ajute echipa accesând pagina web www.mirro.io.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *