Pe măsură ce platforma se dezvoltă, comunitatea din Europa are în continuare o importanță deosebită pentru TikTok. În doar patru ani, compania a continuat să investească în regiune, iar în prezent mii de angajați lucrează pentru a păstra platforma un loc sigur, incluziv și autentic pentru comunitatea creativă de peste 100 de milioane de persoane din Europa.
De curând, TikTok a luat parte la procesul colaborativ de creare a Codului Consolidat de Bune Practici privind Dezinformarea al UE, iar compania este încântată să anunțe astăzi primul raport de referință în cadrul noului Cod, având la bază activitatea platformei în calitate de semnatar al codului anterior.
Primul raport de referință al TikTok include peste 2.500 data points din cadrul a 30 de țări membre UE și SEE și acoperă ultimele trei luni ale anului 2022. Astfel:
Din 10.000 de vizualizări, mai puțin de 1 vizualizare a fost la conținutul identificat și eliminat pentru că încălca politicile platformei privind dezinformarea. De asemenea, TikTok nu permite actorilor politici să afișeze publicitate pe platformă, așa că a eliminat 191 de reclame care încălcau această politică.